You are here:

Departamentul în care Gigi Becali face bine că nu investeşte la FCSB. Panduru: "Cred că şi-a dat seama" | EXCLUSIV

Departamentul în care Gigi Becali face bine că nu investeşte la FCSB. Panduru: "Cred că şi-a dat seama" | EXCLUSIV

FCSB

Comentarii

Basarab Panduru, expert Orange Sport, e de părere că Gigi Becali face bine că nu investeşte în departamentul de marketing de la FCSB. Fostul fotbalist a explicat şi de ce are această părere, deşi toată lumea l-a sfătuit pe Becali să bage bani în marketing pentru a produce sume importante de la suporteri.

Basarab Panduru consideră că Gigi Becali face bine că nu alocă sume mari de bani pentru departamentul de marketing al FCSB.

Departamentul în care Gigi Becali face bine că nu investeşte la FCSB. Panduru: "Cred că şi-a dat seama" | EXCLUSIV

De mai mult timp, Gigi Becali e sfătuit de diverşi specialişti să bage bani în departamentul de marketing de la FCSB, deoarece i-ar putea aduce venituri importante în bugetul clubului. În direct la Orange Sport, Basarab Panduru a spus de ce crede că Becali face bine că nu dă bani mulţi la marketing.

Panduru e convins că Gigi Becali e interesat de departamentul de marketing şi că şi-ar dori să scoată bani mai mulţi de la suporteri, însă crede că omul de afaceri din Pipera şi-a dat seama că, în România, se vinde foarte greu un tricou original de la sponsorul tehnic al FCSB.

Preţul e considerat piperat de Basarab Panduru, pentru nivelul de trai din România: "Cred că-l interesează, dar euu cred că şi-a dat seama că nu poţi să vinzi, în România, cu 5-6 milioane un tricou", a spus Basarab Panduru, în direct la Sport Report de la Orange Sport.

Un tricou pentru meciurile de pe teren propriu al FCSB se vinde, pe site-ul FCSB, cu 550 de lei, iar unul de deplasare cu 400 de lei.

Afla mai multe despre: pandurufcsbbecalimarketing 

viewscnt
Articole similare