Dinamo Bucureşti trăieşte cea mai bună perioadă din ultimii ani, iar oamenii din club au reuşit să genereze venituri pentru alb-roşii, iar prestaţiile echipei lui Zeljko Kopic i-au ajutat.
Dinamo a revenit! Venituri crescute în sezonul calificării în play-off-ul Superligii
Magazinul oficial, relaţia cu partenerii, cât şi încasările din bilete s-au îmbunătăţit la Dinamo Bucureşti, care ocupă locul al cincilea, cu 48 de puncte.
Pentru Radio Dinamo1948, Romeo Bănică, directorul de marketing al clubului Dinamo, a oferit datele în creştere ale clubului, odată cu noua conducere.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
,,Pe unele borne am depăşit ceea ce estimam, dar pe altele suntem în urmă, deşi, chiar dacă sunt mai mari decât sezonul trecut. De exemplu, la zona de merchandising avem 500 000 estimat. Anul trecut am încasat din merchandising, cu toate problemele pe care le ştim cu toţii – fără livrare în timp util, fără livrare în afara ţării, fără posibilitatea de plată ramburs – undeva la 200.000 de euro.
Dar încă suntem departe de ceea ce ar trebui să fim. Adică, pentru anul viitor, obiectivul este undeva între 800.000 şi 1 milion de euro. Asta trebuie să generăm din zona de merchandising. Şi vom avea, să zic aşa, toate cărţile în mână ca să ajungem la acea cifră, la acel target pe care ni-l propunem.
Apoi, din zona de ticketing – evident, şi acolo este o creştere foarte mare. Anul trecut, dacă nu mă înşel, ca medie de încasări pe meci – şi aici vorbim de meciurile de pe Arcul de Triumf, unde am jucat majoritatea partidelor, cred că 90% dintre ele – am avut undeva la 150.000 RON per meci. Anul ăsta cred că ne ducem undeva spre 200.000 RON per meci pe Arcul de Triumf.
Pe Arena Naţională am avut o încasare foarte mare la meciul cu FCSB, unde am avut 45.000 de oameni, iar acolo am avut echivalentul a cinci meciuri sold-out pe Arcul de Triumf, mă refer la nivel de încasări totale.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Aşadar, pe unele paliere da, există o dublare în zona de venituri. Pe zona de publicitate, de vânzări de publicitate, şi acolo există o creştere. Dacă luăm doar partenerul principal – Superbet – şi acolo am reuşit să aproape dublăm veniturile pentru aceeaşi poziţie din contractul trecut.
Pentru că în contractul cu Superbet, în vară, am negociat anumite clauze, anumite bonusuri pe care ne dorim să le atingem. Nu vorbim doar de suma fixă din contract, suma pe care o primeam indiferent ce făceam sau nu făceam. Atunci când am negociat cu ei, am stabilit nişte bonusuri care ţin de diferiţi indicatori, şi nu doar din zona sportivă. Nu mă refer doar la obiective sportive – să ajungem în play-off sau să rămânem în Superligă – ci şi la activităţi de marketing, la prezenţa la stadion şi alţi indicatori. Sunt mai mulţi, dar nu aş vrea acum să intru în detaliu pe fiecare dintre ei, fiind parte din contractul cu Superbet.
Cert e că acest contract ne aduce aproape de o dublare faţă de cel pe care l-am avut în trecut, bonus inclus. Bineînţeles, mai este şi investiţia pe care partenerii au făcut-o în brandul Dinamo, mă refer aici la nivel de expunere, lucru care ajută foarte mult. Adică ajută şi la atragerea altor parteneri. Dinamo a beneficiat mult de acest parteneriat şi a fost un câştig major pentru club.”, a transmis directorul de marketing.
- Citește și
- Raul Opruţ a spus ce meserii ar fi avut colegii săi de la Dinamo, dacă nu jucau fotbal: "El era jucător de minifotbal la sintetic" | VIDEO
- Un club uriaş din Premier League este pe urmele lui Andrei Raţiu. Ce echipă ar putea plăti clauza de reziliere a lui ”Sonic”
- Emma Răducanu a rememorat coşmarul cu hărţuitorul, în Dubai: "A avut un comportament obsesiv"
- A jucat împotriva lui Lyon şi a câştigat partida! Acum, fostul internaţional are încredere într-un rezultat pozitiv pentru FCSB: "Ne vom califica!"
- Oţelul a comis-o! Fosta campioană a anunţat următoarea destinaţie a unui jucător, apoi a şters postarea şi a schimbat ţara în care va evolua fotbalistul
- Dinamo, sancţiune de peste 25.000 de lei după meciul cu FCSB
- Traficul rutier va fi restricţionat pentru meciul FCSB – Olympique Lyon
- Veste proastă pentru fanii lui Newcastle. Unul dintre cei mai în formă jucători s-a accidentat şi ratează tot sezonul
- 8 vinuri perfecte pentru Ziua Femeii, recomandate de experţii Unvinpezi.ro
- Novak Martinovic, mesaj pentru FCSB înaintea meciului cu Olympique Lyon: "Obligatoriu calificare! Ne trebuie încredere"
- Joyskim Dawa, suspendat după eliminarea din meciul cu Rapid! Nu a scăpat nici de amendă
Afla mai multe despre: venituri dinamo, bani dinamo, dinamo play-off superliga