You are here:

FC Barcelona şi-a prezentat echipamentul creat special pentru derby-ul cu Real Madrid. "El Clasico" se joacă pe 28 octombrie, în direct la Orange Sport 1

FC Barcelona şi-a prezentat echipamentul creat special pentru derby-ul cu Real Madrid. "El Clasico" se joacă pe 28 octombrie, în direct la Orange Sport 1
Comentarii

FC Barcelona a anunţat joi că jucătorii săi vor purta pe tricouri logo-ul Rolling Stones la marele derby cu Real Madrid, care va avea loc sâmbăta viitoare, 28 octombrie, pe Stadionul Olimpic Lluís Companys, în La Liga.

Faimosul logo "buzele şi limba" al trupei rock americane va înlocui sigla Spotify pe tricourile primei echipe, pentru a promova astfel noul album Rolling Stones, "Hackney Diamonds", care va fi lansat vineri.

Cei trei componenţi ai trupei Rolling Stones - Mick Jagger, Keith Richards şi Ronnie Wood - s-au fotografiat cu tricourile "blaugrana" având imprimat pe partea frontală logo-ul respectiv, conform fotografiilor postate pe site-ul oficial al campioanei Spaniei.

FC Barcelona - Real Madrid se joacă sâmbătă, 28 octombrie, de la ora 17:15, în direct la Orange Sport 1.

Logo-ul va fi va fi prezent, de asemenea, pe tricourile echipei feminine a clubului catalan, la meciul din F League cu Sevilla, care va avea loc în data de 5 noiembrie pe stadionul Johan Cruyff.

Nu este pentru prima dată când jucătorii Barcelonei vor promova creaţii muzicale alături de Spotify, principalul partener comercial al clubului catalan. Anul trecut, jucătorii antrenorului Xavi Hernadez au afişat în "Clasico" logo-ul cântăreţului şi compozitorului canadian Drake, în timp ce la meciul retur cu madrilenii au avut imprimat pe tricouri emblema "Motomami", ultimul album al cântăreţei spaniole Rosalia.

 

Afla mai multe despre: barcelonareal madrid 

viewscnt
Articole similare