You are here:

Handbalistele Iulia Curea şi Paula Ungureanu şi parapantistul Tudor Dorobanţu şi-au lansat branduri personale

Handbalistele Iulia Curea şi Paula Ungureanu şi parapantistul Tudor Dorobanţu şi-au lansat branduri personale

Handbal

Comentarii

Handbalistele echipei CSM Bucureşti Iulia Curea şi Paula Ungureanu şi parapantistul Tudor Dorobanţu şi-au lansat marţi branduri personale, urmând să comercializeze obiecte promoţionale cu logourile care îi reprezintă.

"Am ales să reprezentăm sportivi de valoare pentru că tinerii au nevoie de modele. Ne propunem să ducem lucrurile cât de sus se poate. Sperăm ca ei să devină modele pentru cât mai mulţi tineri şi am conceput branduri personale în acord cu specificul şi personalitatea lor. Vom scoate pe piaţă o serie de produse, cum ar fi căni, pixuri, agende, eşarfe care să fie inscripţionate cu logourile lor, pentru că un brand nu dispare din conştiiţa iubitorilor de sportaşa cum se întâmplă după retragerea sportivilor. Noi vrem să formăm modele şi aceşti sportivi trebuie să aibă calitate umană. Fotbalul este momentan o asociere periculoasă”, a declarat reprezentantul companiei RHF Sports&Management, Andreas Hniatiuc, care îi reprezintă pe sportivi.

Portarul Paula Ungureanu şi-a ales ca logo un desen care o reprezintă, de culoare verde, sub care este inscripţionat prenumele ei. „Este ceea ce mă reprezintă, ceea ce dau pe teren, ce simt. Îmi doresc să arăt tuturor cum sunt eu ca sportiv. Vreau ca pe viitor să fiu la fel de puternică şi de pozitivă. Paula e aceeaşi, simplă, muncitoare şi energică”, a spus Ungureanu.

Extrema Iulia Curea şi-a ales drept logo cuvântul „wing”, aripă în limba engleză, şi consideră că este o idee originală: „Nu a fost o decizie uşoară, a fost o muncă titanică să aleg acest logo. Mă bucur să iau parte la aşa ceva, deşi este mai greu decât pe teren. Vreau ca toată lumea să fie alături de noi. Am ales «wing» pentru că înseamnă extremă, ceea ce joc, dar vine şi de la «win», a câştiga, şi în ultimii 10 ani am ieşit campioană. E o idee originală şi cred că va avea succes. Ne dorim să facem campanii de promovare a sportului în şcoli pentru că de acolo te faci mare. Fanii îţi dau putere, îţi dau aripi, te fac să câştigi atunci când joci într-o sală plină”.

Parapantistul Tudor Dorobanţu va fi reprezentat pe obiectele promoţionale prin logoul 2do şi de o parapantă stilizată. „O echipă profesionistă nu poate duce decât la succes. Am ales acest logo pentru că e o reprezentare grafică a unei parapante, am dorit să se acocieze cu pasiunea mea. Sper să avem succes, cred că vom avea, trebuie doar să punem toţi osul la treabă”, a spus Dorobanţu într-o conferinţă de presă.

Sursa: www.news.ro

Afla mai multe despre: cureaungureanu 

viewscnt
Articole similare