You are here:

Jucătorii de la patru mari echipe europene nu le vor mai putea oferi suporterilor tricourile la sfârşitul meciurilor

Jucătorii de la patru mari echipe europene nu le vor mai putea oferi suporterilor tricourile la sfârşitul meciurilor
Comentarii

Cluburile Atletico Madrid, AC Milan, FC Sevilla şi Benfica au anunţat un parteneriat cu o aplicaţie, “Memento Market”, pe care suporterii vor putea participa la licitaţii pentru tricourile purtate de jucătorii lor preferaţi la meciuri, relatează L’Equipe.

Jucătorii de la patru mari echipe europene nu le vor mai putea oferi suporterilor tricourile la sfârşitul meciurilor

În timpul unui meci, suporterii vor putea face pe aplicaţie oferte pentru tricourile dorite, de la startul jocului până la fluierul final, în speranţa de a obţine după meci obiectul dorit.

AC Milan a anunţat că prima licitaţie live va avea loc chiar în timpul meciului de sâmbătă, cu Bologna.

Un dezavantaj al noului parteneriat constă însă în faptul că jucătorii nu vor mai putea să îşi arunce tricourile către suporterii din tribune la finalul meciurilor.

Afla mai multe despre: atletico madrid-ac milan-sevilla-benfica 

viewscnt
Articole similare