You are here:

Marketing la alt nivel. Ce se află în spatele selfie-ului spontan făcut de Salah cu fanii lui Liverpool

Marketing la alt nivel. Ce se află în spatele selfie-ului spontan făcut de Salah cu fanii lui Liverpool

Liverpool

Comentarii

Atacantul egiptean Mohamed Salah a sărbătorit golul marcat în meciul câştigat de Liverpool cu Tottenham, scor 5-1, făcând un selfie cu fanii, însă se pare că această fotografie a fost mai planificată şi mai profitabilă decât pare.

După modelul lui Francesco Totti, în timpul unui derby între AS Roma şi Lazio în ianuarie 2015, sau al lui Mario Balotelli de la Olympique Marseille cu coechipierii săi împotriva lui Saint-Étienne, în martie 2019, Mohamed Salah a vrut, de asemenea, să imortalizeze momentul după golul său în victoria cu 5-1 a lui Liverpool în faţa lui Tottenham, care a adus titlul de campioană în palmaresul lui Liverpool.

Dar se pare că în spatele acestui selfie spontan se află un act premeditat şi o poveste de parteneriat. După ce şi-a sărbătorit reuşita alături de coechipierii săi, egipteanul a preluat telefonul folosit pentru a face fotografia de la o membră a clubului, după ce aceasta îl strigase.

Smartphone-ul în cauză nu este altul decât un Google Pixel, produs de unul dintre partenerii lui Liverpool. În vara anului 2023, "cormoranii" au semnat un contract de sponsorizare cu gigantul tehnologic american.

Deşi suma exactă a parteneriatului dintre clubul din Mersey şi Google nu a fost dezvăluită, colaborarea lor este semnificativă. Iar de la semnarea acordului, jucătorii lui Liverpool au făcut în mod regulat reclamă smartphone-urilor motorului de căutare.

 

Afla mai multe despre: salah 

viewscnt
Articole similare