You are here:

O echipă din Superligă şi-a schimbat sigla şi i-a enervat la culme pe fani. ”Ce e cu mârţoaga asta?/ ”Sper să vă răzgândiţi”

O echipă din Superligă şi-a schimbat sigla şi i-a enervat la culme pe fani. ”Ce e cu mârţoaga asta?/ ”Sper să vă răzgândiţi”galerie foto

Superliga

Comentarii

Politehnica Iaşi şi-a schimbat sigla, dar nu a primit feedback pozitiv din partea suporterilor.

Modificarea a fost oficializată pe pagina de Facebook a echipei ce a câştigat sezonul trecut din Liga 2. Fanii ieşeni nu au apreciat deloc schimbarea fostei sigle şi au răbufnit la postarea publicată de club.

O echipă din Superligă şi-a schimbat sigla şi i-a enervat la culme pe fani. ”Ce e cu mârţoaga asta? Sper să vă răzgândiţi”

”Oribil! Nu cred că poate fi adevărat aşa ceva în 2023!” Jenant! Atât pot să spun” / ”Ce e cu mârţoaga asta??? Trebuia pusă o felie de pizza şi o pereche de ochelari. RUŞINE!” / Lasaţi sigla cu căluţii, altfel vor fi proteste ale suporterilor! Nu se poate aşa ceva!”, au fost doar câteva dintre reacţiile fanilor ieşenii.

Care este explicaţia din spatele noii sigle

”Minimalist, elegant, inspirat de trecut, gândit pentru prezent şi viitor. Noul logo reflectă esenţa clubului. Calul — simbol al oraşului — a fost redesenat pentru a etala un aspect bine definit, puternic şi îndrăzneţ. Ţine capul sus, privind hotărât înainte, spre viitor. Are o poziţie de luptă, pregătit să apere onoarea clubului şi a oraşului în faţa oricărui adversar. 

Dungile — elementul distinctiv al tricourilor noastre de joc — au fost integrate în designul calului, într-o manieră imaginativă şi eficientă care îi conferă un aspect unic şi uşor de recunoscut. 

Culorile: alb-albastru. Albastrul regal ales de fani reflectă clasa, prestigiul şi istoria oraşului Iaşi.

Wordmark-ul POLI IAŞI funcţionează ca un piedestal, evocând statuile ecvestre din Iaşi. Numele ales reflectă modul în care aproape 77% dintre fanii noştrii se referă la club. Tipografia a fost creată special pentru club, fiind inspirată de afişele şi programele de meci dintre anii ‘60 şi ‘80, având un efect inspirat de dungile de pe vechile sigle. 

Noua identitate vizuală este construită pentru a funcţiona optim în această eră a transformării digitale şi are rolul de a intensifica prestigiul brandului Poli Iaşi, de a consolida legătura clubului cu oraşul, dar şi de a aduce clubul în atenţia unei noi generaţii de suporteri”, a notat politehnicaiasi.ro.

 

Afla mai multe despre: poli iaşi 

viewscnt
Articole similare