You are here:

FOTO | Audi şi Volkswagen şi-au schimbat siglele, într-o campanie de susţinere a luptei contra coronavirusului

FOTO | Audi şi Volkswagen şi-au schimbat siglele, într-o campanie de susţinere a luptei contra coronavirusuluigalerie foto

Auto

Comentarii

Audi şi Volkswagen, doi dintre cei mai mari producători auto, şi-au schimbat siglele pe reţelele de socializare, ca mesaj de susţinere a luptei contra coronavirusului.

Cei de la Audi şi Volkswagen şi-au schimbat celebrele logo-uri pe care le foloseau şi pe reţelele de socializare. Astfel cele patru cercuri de la Audi sunt acum distanţate: ”Păstrează distanţa”, este mesajul companiei germane. Referire la distanţarea socială de care este nevoie în lupta contra coronavirusului.
 
Şi Volkswagen a avut o campanie similară. Producătorul auto a distanţat litera ”V” de ”WW”, mesajul fiind aproximativ acelaşi: ”Vă mulţumim că păstraţi distanţa socială”. 

Câte cazuri de coronavirus are Germania

În Germania, cazurile confirmate cu virusul COVID-19 au ajuns la 67.366. Însă nemţii păstrează în continuare o rată foarte mică de deces şi până acum au murit 732 de persoane. Prin comparaţie, în Italia au murit 837 de persoane în ultimele 24 de ore, din cauza coronavirusului. Italia are acum 105.792 de cazuri confirmate şi 12.428.
La nivel mondial sunt peste 862.000 de cazuri de îmbolnăvire cu coronavirus şi 42.000 de decese provocate de virusul COVID-19. 

 Galerie foto

Afla mai multe despre: audi 

viewscnt
Articole similare