Contractul Simonei Halep cu Adidas a expirat la sfârşitul lui 2017, iar sportiva clasată pe locul 1 WTA a jucat în primul turneu al anului 2018, la Shenzhen, îmbrăcată într-un echipament de pe care lipsea logoul unui sponsor tehnic.
Halep e astfel într-o situaţie inedită, mai ales pentru o jucătoare aflată pe prima poziţie în ierarhia mondială. Simona a postat un mesaj pentru care le-a mulţumit celor de la Adidas pentru colaborarea ce a durat aproape patru ani, însă nu a oferit detalii cu privire la motivele rupturii. S-a speculat însă în presa internaţională că ar fi fost vorba de o diferenţă mare între ceea ce şi-ar fi dorit Halep de la noua înţelegere şi ceea ce au dorit cei de la Adidas să ofere.
"Bizarul caz al Simonei Halep". De ce n-a vrut Adidas să contine cu liderul mondial
Conform publicaţiei italiene UbiTennis, care scrie despre "Bizarul caz al Simonei Halep", ruptura a suvenit ca urmare a cererilor româncei considerate exagerate de firma de echipament sportiv din Germania. Şi nu în ceea ce priveşte performanţele de pe teren ale Simonei, ci al "vandabilităţii" acesteia.
Surse din piaţă notau că vechea înţelegere i-ar fi adus un milion de dolari anual Simonei Halep, iar aceasta şi-ar fi dorit o sumă dublă.
"Adidas nu şi-a arătat interesul de a continua cu finalista ultimului Roland Garros. Pare să fie o discrepanţă între performanţele lui Halep de pe teren şi valoare ei ca "obiect de marketing", iar noua strategia a Adidas a fost să axeze pe noile talente din circiut, Jelena Ostapenko şi Naomi Osaka, ambele născute în 97", scriu italienii.
Revine la Lacoste?
În mod cert, Simona Halep trebuie să rezolve problema sponsorului tehnic cât mai rapid, de preferat chiar înainte de Australian Open, competiţie ce va debuta pe 15 ianuarie. Ar fi cel puţin ciudat pentru o sportivă clasată pe locul 1 WTA să se prezinte la un turneu de Mare Şlem, unde e considerată principala favorită, fără un contract de sponsorizare pe zona tehnică.
Deşi s-a speculat pe seama unui contract cu Nike, UbiTennis notează că pentru Halep cea mai apropiată variantă este o revenire la sponsorul aflat alături de Simona înainte ca aceasta să semneze cu Adidas, în 2014. Este vorba de Lacoste, firmă de care constanţeanca s-a desprăţit, scriu italienii, şi pentru că francezii nu au achitat anumite bonusuri din contractul sportivei.
Pentru Halep, o variantă ar putea fi reprezentată şi de New Balance, firmă americană ce o sponsorizează pe Sorana Cîrstea, sau Asics, chiar dacă e vorba de două companii care nu au foarte multe nume mari sub contract.
În mod cert, Simona va fi nevoită să ia cât mai rapid o decizie în ceea ce priveşte sponsorul tehnic.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Afla mai multe despre: simona halep, lacoste, adidas, echipament sportiv