You are here:

Simona Halep a ajuns în Forbes, dar nu aşa cum şi-ar fi dorit. Povestea "nebună" care le-a atras atenţia americanilor

Simona Halep a ajuns în Forbes, dar nu aşa cum şi-ar fi dorit. Povestea "nebună" care le-a atras atenţia americanilorgalerie foto

Tenis

Comentarii

"Povestea nebună din spatele rochiei unicat purtată de Simona Halep în finala Australian Open", e titlul unui articol publicat de site-ul celebrei reveiste americane Forbes, după meciul memorabil făcut de sportiva din Constanţa în faţa Carolinei Wozniacki.

Sursa citată notează că finala de la Melbourne a avut o puternică notă "retro", atât în ceea ce priveşte tenisul practicat de Halep şi Wozniacki, cât şi prin faptul că Halep a purtat un echipament lipsit de "emblema" unui sponsor celebru.

  • Simona Halep a întrerupt colaborarea cu Adidas la începutul lui 2018 şi nu a anunţat încă o nouă înţelegere cu o altă firmă de echipament sportiv

"Meciul a reprezentat şi mai mult o întoarcere în timp prin faptul că sponsorul de echipament al Simonei Halep a fost chiar ea! Rochia roşie pe care a purtat-o pe parcursul turneului a fost concepută chiar de ea în grabă şi apoi cusută de mână de o croitoreasă din China!", scriu americanii, care prezintă şi declaraţia Simonei în care a explicat cum a ajuns echipată astfel la primul turneu de Mare Şlem al anului.

"Am trimis o poză unei croitorese din China... De fapt, am fost ajutată de unul din managerii mei. În 24 de ore aveam ţinuta şi era perfectă. Am ales modelul, e simplu. Nu e nimic special în povestea asta. Arată bine, îmi place", a declarat Halep.

Afla mai multe despre: halepforbesrochiearticol 

viewscnt
Articole similare