You are here:

SPOT | Şepcile New Era, un must have. Lewis Hamilton, mereu în pas cu moda: Tommy Hilfiger lansează o mini serie documentară #WhatsYourDrive

SPOT | Şepcile New Era, un must have. Lewis Hamilton, mereu în pas cu moda: Tommy Hilfiger lansează o mini serie documentară #WhatsYourDrivegalerie foto

Spot

Comentarii

SPOT, episodul 14 | În fiecare săptămână, Ioana Scărlătescu îţi prezintă rubrica SPOT pe www.telekomsport.ro. La SPOT privim industria sportului dintr-o perspectivă diferită şi analizăm performanţele marilor staruri din această lume dincolo de terenul de joc.

MLB şi hip-hop-ul transformă şepcile New Era într-un adevarat cult, care s-a răspândit în toată lumea. Motiv pentru care am chemat alături de noi în acest episod din Spot un alt gen de antrenor: style coach. Vom vorbi aşadar cu Adriana Matei despre acest trend care a ajuns şi în Romania, dar şi despre rodul unui parteneriat de marketing bun. Cel dintre Lewis Hamilton si retailerul Tommy Hilfiger.

VEZI AICI TOATE EPISOADELE SPOT



Inclusiv Simona Halep a apelat la cunoscutul brand, în perioada în care rămăsese fără un sponsor tehnic şi a făcut tranziţia de la Adidas la Nike.

Afla mai multe despre: spotioana scarlatescunew era 

viewscnt
Articole similare