UEFA a luat decizia bizară de a iniţia proceduri judiciare împotriva unei mici pizzerii din Germania din cauza numelui unui produs, informează dailymail.co.uk.
UEFA dă în judecată o mică pizzerie din Germania. Care este motivul
Forul european a decis să ia măsuri împotriva Pizza Wolke, o mică pizzerie situată în oraşul Giessen, lângă Frankfurt, pentru că una dintre pizzele lor se numeşte "Champignons League”.
Produs cu mozzarella şi ciuperci, "Champignons (n.r. - ciuperci) League" a provocat în mod absurd indignare la sediul UEFA din Nyon din cauza încălcării drepturilor privind marca înregistrată "Champions League".
Liga Campionilor este cea mai importantă competiţie de cluburi din fotbalul european şi UEFA face orice pentru a-şi proteja profitabila marcă.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
Într-o scrisoare către proprietarii restaurantului, care a fost publicată pe Instagram, se arată următoarele: "Dorim să vă informăm că în această chestiune reprezentăm UEFA. Autorizarea corespunzătoare este asigurată cu fermitate de un avocat."
Departamentul juridic al UEFA şi-a confirmat planurile de a lua măsuri împotriva Pizza Wolke, într-un răspuns pentru agenţia germană de ştiri SID.
În replică, proprietarii Pizza Wolke au scris pe reţelele de socializare: "Pizza Wolke vs. UEFA€ Trăiască pizza CHAMPI(G)NONS LEAGUE! Mă simt onorat! Ca un copil de fotbal! O înştiinţare UEFA? Serios? Îmi arată doar mie şi găştii mele că suntem pe drumul cel bun! Eu şi gaşca mea am dat o cale şi nu ne vom opri până când nu vom fi în fiecare stomac şi copţi în fiecare cuptor la un moment dat! Un om! O pizza! Să vedem cât de departe ajunge UEFA! CUMPĂRĂ CEA MAI TARE PIZZA DIN LUME, cu ciuperci!"
Pe lângă micul lor restaurant popular, Pizza Wolke este specializată şi în pizza congelată.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Potrivit unor statistici, pizza lor se comercializează în 2.000 de supermarketuri din Germania, cu 300.000 de porţii vândute din decembrie 2020.
Succesul imens i-a determinat pe proprietari să înfiinţeze o nouă unitate industrială pentru a putea face faţă cererii pentru pizza lor.
Producţia ar fi de 2.500 de pizza pe zi în fabrica lor iniţială, dar proprietarii au fost nevoiţi să ocupe un spaţiu nou, astfel încât producţia să poată creşte până la 7.000 de pizza pe zi.
Afla mai multe despre: uefa-germania-pizerie