You are here:

Un specialist în marketing sportiv ne explică de ce Simona Halep va avea probleme în găsirea unui sponsor

Un specialist în marketing sportiv ne explică de ce Simona Halep va avea probleme în găsirea unui sponsor

Simona Halep

Comentarii

Radu Restivan, specialist în marketing sportiv, a dezvăluit pentru Adevărul de ce Simona Halep va avea în continuare probleme în găsirea unui sponsor tehnic. Restivan crede că marile branduri caută sportivi tineri, de care să lege un parteneriat îndelungat. În schimb, sportivii care au fost promovaţi în trecut de un alt rival nu sunt la mare căutare.

"Simona a fost, până acum câteva zile, pe locul 1 în lume. Când eşti lider mondial, imaginea ta se vinde la nivel global, nu doar în România. Halep e trăsnet! Are o imagine impecabilă şi e o prostie să spui că nu vinde fiindcă e din România.

De altfel, Adidas, cât timp a lucrat cu ea, a implicat-o în tot felul de campanii globale de marketing care au contribuit şi ele la creşterea brandului Halep, nu doar a brandului de echipament sportiv", a spus Radu Restivan.

"Eu cred că a fost o comunicare greşită pe acest subiect. Adidas n-a renunţat la Simona. A fost o renegociere, Simona a cerut mai mulţi bani şi nu s-a ajuns la o înţelegere. Nu e nimic tragic sau dramatic în această poveste.

Iar faptul că Halep n-a semnat, deocamdată, cu o altă firmă nu e ceva surprinzător. Din ce îmi spuneţi, a cerut în jur de două milioane de euro pe an. Ei bine, nu sunt foarte multe firme care să aibă puterea necesară pentru a plăti o astfel de sumă.

De fapt, probabil Nike şi-ar permite aşa ceva. Iar un contract cu Nike nu se semnează de pe o zi pe alta, mai ales dacă, în trecut, ai fost sponsorizat de un concurent direct. Aceste firme au o politică: preferă să-şi crească sportivul şi să aibă continuitate cu el. Din acest motiv e bătaie mare pe jucătorii tineri, de perspectivă", a mai afirmat specialistul în marketing sportiv.

Afla mai multe despre: nikeadidassimona haleptenis 

viewscnt
Articole similare