Barcelona a ajuns la un acord cu Spotify, o companie suedeză de streaming, care va fi sponsor principal al catalanilor. Denumirea stadionului Camp Nou va fi schimbată, de asemenea, şi va conţine denumirea noului sponsor.
Barcelona schimbă denumirea stadionului Camp Nou. Cum se va numi din sezonul viitor
Înţelegerea dintre Spotify şi Barcelona va genera venituri importante pentru clubul catalan. Compania de streaming va vira 280 de milioane de euro în următorii trei ani, doar pentru a fi principalul sponsor pe tricourile de joc şi de antrenament, la echipa de fotbal masculin şi feminin.
În plus, Spotify va mai plăti 5 milioane de euro pe an pentru ca denumirea stadionului Camp Nou să fie schimbată şi să aibă un titlu comercial. Potrivit jurnalistei Laia Tudel, din sezonul viitor stadionul Barcelonei va avea denumirea comercială de "Spotify Camp Nou”. Mai mult, se pare că suma livrată de Spotify în conturi va creşte odată ce noua arenă va fi construită: 20 de milioane de euro pe an.
Spotify va deţine drepturile comerciale asupra denumirii stadionului Barcelonei pentru o perioadă de până la 20 de ani.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
— Barça Universal (@BarcaUniversal) February 9, 2022
Spotify, una dintre cele mai mari companii de streaming din lume
Spotify este o companie suedeză de streaming audio şi media fondat în 2006 de Daniel Ek şi Martin Lorentzon. Este cel mai mare furnizor de servicii de streaming muzical din lume, cu peste 381 de milioane de utilizatori activi lunar, inclusiv 172 de milioane de abonaţi plătitori, în septembrie 2021. Spotify oferă muzică şi podcasturi înregistrate cu drepturi de autor digital restricţionate, inclusiv peste 70 de milioane de melodii, de la case de discuri şi companii media.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.