Audi şi Volkswagen, doi dintre cei mai mari producători auto, şi-au schimbat siglele pe reţelele de socializare, ca mesaj de susţinere a luptei contra coronavirusului.
Cei de la Audi şi Volkswagen şi-au schimbat celebrele logo-uri pe care le foloseau şi pe reţelele de socializare. Astfel cele patru cercuri de la Audi sunt acum distanţate: ”Păstrează distanţa”, este mesajul companiei germane. Referire la distanţarea socială de care este nevoie în lupta contra coronavirusului.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
Şi Volkswagen a avut o campanie similară. Producătorul auto a distanţat litera ”V” de ”WW”, mesajul fiind aproximativ acelaşi: ”Vă mulţumim că păstraţi distanţa socială”.
Câte cazuri de coronavirus are Germania
În Germania, cazurile confirmate cu virusul COVID-19 au ajuns la 67.366. Însă nemţii păstrează în continuare o rată foarte mică de deces şi până acum au murit 732 de persoane. Prin comparaţie, în Italia au murit 837 de persoane în ultimele 24 de ore, din cauza coronavirusului. Italia are acum 105.792 de cazuri confirmate şi 12.428.
La nivel mondial sunt peste 862.000 de cazuri de îmbolnăvire cu coronavirus şi 42.000 de decese provocate de virusul COVID-19.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Galerie foto
Afla mai multe despre: audi