Lorand Balint, specialist în marketing sportiv la Publicis Sports & Entertainment, susţine că Viitorul îşi atrage tot mai mulţi fani în toată ţara şi va umple un gol lăsat de brandul Steaua.
În doar 10 ani de istorie, Viitorul a luat-o de jos, a câştigat campionatul, Cupa şi Supercupa României şi s-a transformat într-o echipă care se bate constant pentru primele locuri. În acest timp, Farul, echipa reprezentativă pentru Constanţa, a trecut printr-un faliment, a fost reînfiinţată şi acum se chinuie să ajungă din nou în Liga 1.
Performanţele reuşite în tot acest timp de viitorul, dar şi brandul Gică Hagi, au ajutat-o însă pe Viitorul să-şi atragă un număr din ce în ce mai mare de suporteri. Lorand Balint, specialist în marketing sportiv, spune că echipa lui Gică Hagi va beneficia de tot mai mult suport, deoarece există un gol în rândul fanilor, lăsat de disputa dintre FCSB şi Steaua.
„Viitorul Constanţa este un brand al României, care încet ocupă teritoriul pe care l-a lăsat liber Steaua Bucureşti. Viitorul începe să aibă fani în toată ţara. În schimb, Farul Constanţa este echipa constănţenilor. Este echipa „fanion” acolo, cu care au crescut oamenii din oraş. Farul trebuie să meargă către zona de Marea Neagră, al Marinei. Viitorul nu are nevoie de elementele acestea: far, marinari sau Marea Neagră”, a declarat Lorand Balint pentru Paginademedia.ro.
Lorand Balint a lucrat recent şi pentru promovarea brandului Farul Constanţa, dar colaborarea a încetat în luna septembrie a acestui an.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Afla mai multe despre: viitorul