La fel ca-n fiecare sezon, FCSB şi CFR Cluj sunt principalele favorite la câştigarea titlului în Superligă.
Sezonul trecut a fost unul cu adevărat spectaculos, iar lupta la titlu s-a dat până în ultimele etape între FCSB şi CFR Cluj. Ardelenii au profitat, până la urmă, de avantajul pe care l-au avut la startul play-off-ului şi şi-au adjudecat cel de-al cincilea titlu consecutiv în fotbalul românesc.
Înaintea startului unui nou sezon, Mihai Stoica este sigur că CFR Cluj este din nou marea favorită la câştigarea titlului. Oficialul FCSB-ului a făcut chiar o asemănare între CFR Cluj şi PSG.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
"CFR Cluj e marea favorită la câştigarea titlului. Are şanse cam cum are PSG să ia campionatul în Franţa" , a declarat Mihai Stoica.
FCSB şi-a prezentat noile echipamente
Primul rând de echipament este roşu complet şi va fi purtat la meciurile de pe teren propriu. Al doilea set de echipament este de culoare neagră şi va fi purtat la partidele din deplasare.
Există şi un al treilea set de echipament, de culoare albastră, care va fi purtat la meciurile din cupele europene şi din Cupa României.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
”Vom avea sigla Peluzei Nord. Este gestul nostru prin care le mulţumim suporterilor pentru tot sprijinul. Doar cu ajutorul lor am putut să ne luptăm cu bugetul uriaş al CFR-ului. Acum avem şi VAR şi sperăm să jucăm finala campionatului, să nu o mai ratăm din cauza unui offside.
Echipamentul roşu este pentru meciurile de acasă, echipamentul albastru este pentru meciurile de acasă în cupele europene şi în Cupa României, iar echipamentul negru este cel de deplasare”, a comentat Mihai Stoica.
”Îmi plac echipamentele. Cel albastru şi cel roşu îmi plac cel mai mult. Ne-am pregătit bine, aşteptăm cu nerăbdare primele meciuri jucate în aceste echipamente”, a spus Florin Tănase.
Odată cu noul sezon al Superligii, FCSB are şi un nou sponsor oficial. Este vorba despre casa de pariuri Betano, care în sezonul trecut şi-a regăsit numele pe spatele tricourilor.
Acum, cei de la Betano au ales să treacă pe pieptul tricourilor, o mutare care îi va aduce FCSB-ului nu mai puţin de 1,5 milioane de euro pe sezon.
FCSB a rămas fără sponsor oficial la mijlocul sezonului trecut, când City Insurance a intrat în faliment.
Afla mai multe despre: mihai stoica, fcsb