You are here:

SPOT | Ziua Femeii: o lovitură de marketing. Cum au sărbătorit marile branduri sexul frumos

SPOT | Ziua Femeii: o lovitură de marketing. Cum au sărbătorit marile branduri sexul frumos

Special

Comentarii

În fiecare săptămână, Ioana Scărlătescu îţi prezintă rubrica SPOT pe www.telekomsport.ro. La SPOT privim industria sportului dintr-o perspectivă diferită şi analizăm performanţele marilor staruri din această lume dincolo de terenul de joc.

Deşi bărbaţii au încercat să îşi aloce şi ei o zi a lor în prima lună de primăvară, se ştie, totuşi, că martie e luna femeilor. Şi dacă Nike şi, mai ales, GoPro susţin femeile în sport, ne-am gândit să vă arătăm şi cum o fac. GoPro a scos un spot în cinstea doamnelor, fix de 8 martie, iar Nike scoate constant clipuri care au ca scop dărâmarea stereotipurilor!

Şi, cu siguranţă, au reuşit să cucerească şi piaţa sexului frumos cu următoarele campanii, care au în primplan atât femei obişnuite, cât şi sportive recunoscute.

Afla mai multe despre: ioana scarlatescuspottelekom sport 

viewscnt
Articole similare