You are here:

"50% dintre cluburile de la noi depind de banii din drepturile TV". Ce ar trebuie să se întâmple pentru ca echipele din Superliga să treacă la următorul nivel: "Vrem să creştem"

"50% dintre cluburile de la noi depind de banii din drepturile TV". Ce ar trebuie să se întâmple pentru ca echipele din Superliga să treacă la următorul nivel: "Vrem să creştem"

Superliga

Comentarii

Orlando Nicoară, directorul EAD, firma care deţine drepturile TV din Superliga, a oferit detalii despre "cel mai vizionat produs de sport din România".

Informaţii despre Superliga: "50% dintre cluburile de la noi depind de banii din drepturile TV" şi de ce are nevoie produsul pentru a creşte

Orlando Nicoară a fost invitatul lui Silviu Tudor Samuilă la SportCast cu Sile. Orlando Nicoară este directorul EAD, firma care deţine drepturile TV din Superliga România. 

La startul noului sezon, impresia e că interesul pentru campionat a crescut, odată cu câteva dintre echipele de tradiţie care au revenit. 

"Fiecare meci valoroază peste 100.000 de euro şi audienţă generează. Superliga e cel mai vizionat produs de sport din România. Sezonul trecut a fost cel mai bun sezon de când am intrat noi în acest business. 

Acest sezon ne aşteptăm să fie şi mai bun, pentru că avem branduri, Oţelul, Dinamo, Poli Iaşi. Au suporteri şi reprezintă oraşe unde fotbalul are tradiţie", a declarat Orlando Nicoară la SportCast cu Sile

Cum se pot ajuta singure cluburile din Superliga

"În momentul de faţă, cu mici excepţii, 50% dintre cluburile de la noi depind de banii din drepturile TV. Cluburile trebuie să înţeleagă odată suporterul e cel care atrage vizibilitatea echipei pe stadion şi sponsorii. 

La Dinamo s-au bătut doi sponsori şi au mai găsit încă un sponsor pe care l-au pus pe faţa tricoului. Suporterii s-au agitat, au plătit, au cumpărat bilete virtuale, o comunitate care susţinut echipa în ultimii doi ani. Când ai suporteri, celelalte lucruri se rezolvă

Noi ne lovim de problema atragerii de sponsori pentru fotbalul din România, pentru Superliga. Vrem să creştem produsul. Din păcate astăzi, brandurile dispuse să plătească cei mai mulţi bani pe o piaţă care creşte sunt cele din zona de pariuri. Practic pariurile sunt dispuse să investească şi să se asocieze cu fotbalul din România, au interesul şi sunt disponibili să plătească mai mult decât orice alt brand din altă industrie.

În Superliga ne interesează şi branduri... Să avem o bere, o marcă auto, o apă plată sau minerală, din diverse industrii care să se asocieze cu Superliga. 

Să fie mai mult profesionalism e nevoie. Trebuie ca fotbalul să fie fotbal, despre ce se întâmplă pe teren, despre suporteri, galerii, familii care merge, entertainment. Mergi pe stadion, te relaxezi. E o altă formă de relaxare în tot mixul ăsta care ne bombardează. 

Business-ul vrea să se asocieze cu fotbalul când sunt suporteri, când stadioanele sunt pline, când galeria cântă, când familia poate veni pe stadion fără să fie înjurături, fără să se ia la bătaie", a declarat directorul EAD, Orlando Nicoară. 

Orlando Nicoară a oferit informaţii despre ce înseamnă Superliga, la SportCast cu Sile

Orlando Nicoară este unul dintre pionierii publicităţii pe internet în România. În anii '90 a început să studieze ce înseamnă internetul şi cum poţi să faci marketing şi publicitate online. În 1998, şi-a dat lucrarea de licenţă cu subiectul: ”Publicitatea pe internet”. 

Afla mai multe despre: orlando nicoaraorlando nicoara superliga 

viewscnt
Articole similare