You are here:

Încă o lovitură dată de Scuderia Ferrari. Parteneriat important încheiat de italieni

Încă o lovitură dată de Scuderia Ferrari. Parteneriat important încheiat de italieni

Formula 1

Comentarii

Furnizorul de produse electronice Lenovo a anunţat că a încheiat un parteneriat pe mai mulţi ani, la nivel global, cu echipa de Formula 1 Scuderia Ferrari.

”Parteneriatul presupune expunerea de brand prin plasarea logo-ului Lenovo pe aripile laterale şi suspensiile frontale ale monoposturilor F1 Scuderia Ferrari 2018, precum şi pe uniformele membrilor echipei şi pe mâneca salopetei piloţilor. De asemenea, Lenovo va susţine Scuderia Ferrari cu laptopuri ThinkPad şi dispozitive Miix, care vor fi folosite atât pe circuit, cât şi în afara acestuia”, se arată în comunicat.

Acest parteneriat reprezintă o oportunitate pentru Lenovo de a creşte la nivel global, consideră directorul general al companiei, Gianfranco Lanci.

”Ne bucurăm de acest parteneriat cu Scuderia Ferrari şi de faptul că lucrăm îndeaproape cu unul dintre cele mai renumite branduri din lume, recunoscut pentru excelenţă în design, pentru performanţă şi inovaţie. Acestea sunt valori importante pentru Lenovo. Combinaţia dintre platforma globală Formula One şi brandul Ferrari este oportunitatea perfectă pentru a continua să creştem brandul Lenovo la nivel global”, a afirmat Lanci, în cadrul comunicatului.

Logo-ul Lenovo a apărut pentru prima data pe monopostul SF71H pe 22 februarie la Maranello, în Italia, şi a debutat la Melbourne, pentru prima cursă de Grand Prix din sezonul F1 2018.

Afla mai multe despre: formula 1ferrarilenovogrand prix 

viewscnt
Articole similare