Uneori, 16 secunde sunt suficiente pentru a inflama reţelele sociale. Cu atât mai mult atunci când personajul principal este Kylian Mbappé. Noul star al echipei Real Madrid este noua imagine a Xiaohongshu, cunoscut şi sub numele de RED, echivalentul chinez al Instagram.
Mbappe vorbeşte în chineză, într-un videoclip de promovare al reţelei Xiaohongshu, echivalentul în China al Instagram
Într-un clip publicitar distribuit pe scară largă pe X , atacantul francez, cu cămaşă roşie, se află în faţa camerei. Cu un zâmbet larg pe faţă, el spune un singur cuvânt, numele sponsorului său: Xiaohongshu.
Reluată de conturi foarte urmărite, secvenţa pare un montaj realizat de inteligenţa artificială. Pentru unii internauţi, ea generează ironie, pentru alţii circumspecţie şi chiar neînţelegere.
„Nici măcar nu trebuie să facem o glumă aici”, citesc unele dintre reacţii. „Vă implor, spuneţi-mi că este un fals”, a spus un alt utilizator al reţelei X.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
Potrivit site-ului de limbă engleză Dao Insights, Kylian Mbappé a fost asociat cu Xiaohongshu - care are şi o platformă de tranzacţionare - de la sfârşitul lunii aprilie.
Natura contractului nu a fost dezvăluită, dar acesta i-a oferit atacantului francez o expunere suplimentară în China. În decurs de patru zile, fostul jucător de la Monaco a adunat aproximativ 192 000 de fani.
Dar el nu era străin de China. Pe Weibo, el are o comunitate activă de fani. Recent, internauţii au postat extrase din conferinţa de presă susţinută la sosirea sa la Real Madrid, precum şi fotografii cu el îmbrăcat în tricoul noului său club.
La pub de Kylian Mbappé pour le réseau social chinois Xiaohongshu. pic.twitter.com/HbovrfrHu2
— Cerfia (@CerfiaFR) July 22, 2024
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Afla mai multe despre: mbappe, mbappe chineza