You are here:

OUT de la Rapid. Prima decizie majoră luată de Dan Şucu, după ce a devenit acţionar majoritar la Genoa

OUT de la Rapid. Prima decizie majoră luată de Dan Şucu, după ce a devenit acţionar majoritar la Genoa

Superliga

Comentarii

Dan Şucu a preluat 77% din din pachetul de acţiuni al celor de la Genoa, formaţie ce activează în Serie A şi cu o istorie de 131 de ani în spate.

Miercuri, pe 18 decembrie, Genoa a confirmat printr-un comunicat oficial preluarea echipei de către Dan Şucu, patronul Mobexpert şi finanţatorul Rapidului.

Conform informaţiilor transmise de clubul genovez, Şucu a făcut o infuzie de capital de 45.000.000 de euro, iar primul meci al grupării rossoblu de la intrarea în ”era Şucu” va fi unul de foc, în acest weeekend.

Pe Marassi vine Napoli, formaţie ce îşi propune să câştige al patrulea titlu din istorie, după ce în vară a făcut investiţii considerabile.

Şucu se gândeşte şi la Rapid. Omul din clubul giuleştean pe care l-a dat afară, la presiunea suporterilor

La scurt timp, după ce a devenit acţionar majoritar la Genoa, Dan Şucu a luat o decizie importantă pentru organigrama clubului Rapid. Conform 1923.ro, Şucu l-a dat afară pe pe Daniel Carciug, cel care ocupa funcţia de director de marketing la Rapid.

La începutul acestei săptămâni, la partida Rapid - Gloria Buzău, suporterii prezenţi pe stadion l-au apostrofat pe Daiel Carciug, în special cei din peluză, mai exact membrii facţiunii Official Hooligans.

Daniel Caciug a făcut o postare publică, ce i-a deranjat pe fanii rapidişti. 

Ce a scris Daniel Carciug

”Sigur, bula de pe stadion este cea reală, autentică, şi pentru cei de peste 30 de ani este în continuare preferată, dar să fim atenţi la segmentul sub 30, care va forţa cluburile să-şi ajusteze strategiile de atragere şi conversie a suporterilor. Mai mult decât atât, în a doua etapă, nu va fi vorba doar despre a-i atrage, ci şi despre modul în care vor consuma conţinutul, şi mai ales cum va fi monetizat. Lumea nu îşi va schimba tehnologia (pentru că aceasta va rămâne alături de noi mult timp), ci comportamentul.

Dacă maşina reprezenta cândva un simbol al libertăţii, astăzi ea nu mai este decât un accesoriu pe care şi-l permite aproape toată lumea, dar care nu mai e la modă. La fel, prezenţa pe stadion nu mai pare a fi expresia libertăţii, ci devine obiceiul reflexiv al unor oameni mai în vârstă, în timp ce moda este să trăieşti prin conţinut scurt, autentic, real şi nedistorsionat. Nu uitaţi că şi voi aţi fost copii, iar copiii de astăzi vor fi adulţii de mâine.

Lumea marketingului în fotbal intră într-o nouă eră”, a scris Carciug, pe Facebook.

Afla mai multe despre: superligarapid 

viewscnt
Articole similare